Voiko tarinan käyttäminen kostautua?

John Yorke kertoo, voiko tarinan käyttäminen viestinnässä kostautua. Kaksi viime vuosien suurta vaalikampanjaa – Hillary Clinton ja Britannian EU-myönteiset – eivät kuitenkaan hävinneet tarinansa, vaan sen puutteen takia.

John Yorke on BBC:n ja Channel Four -kanavan draamatuotantojen ja Company Pictures -tuotantoyhtiön entinen johtaja. Hän on myös perustanut BBC:n käsikirjoittajien Writers Academy -koulutusohjelman.

Kaikki Retoriikan kesäkoulun tuottamat haastatteluvideot löytyvät Retoriikan kesäkoulun YouTube-kanavalta.


Siiri Pietilä

Olen Retoriikan kesäkoulun kanslisti jo viidettä vuotta. Vastuullani ovat sellaiset pikkujutut kuin että onko lounas tilattu, milloin puhujat saapuvat ja mihin himputtiin Antti ja Katleena taas ovat menneet. Olen koulutukseltani diplomi-insinööri, mitä kukaan ei koskaan arvaa vaatteideni värikkyyden perusteella.

Kommentoi Ohjeet

Tässä blogissa saa kommentoida omalla nimellä. Kommentoijilta vaaditaan sähköpostiosoite.