Vaikuta tai kuole

Retoriikan kesäkoulun seminaari Hämeenlinnan Verkatehtaalla 7.6.

Jos viestisi ei vakuuta ja vaikuta, ei hyödytä vaikka toitottaisit sitä megafonilla. Jos taas viestit vaikuttavasti, sinun ei tarvitse etsiä yleisöä vaan sinua halutaan kuunnella mielellään. Tämä pätee niin työpaikkoihin kuin politiikkaan, niin yrityselämään kuin kansalaistoimintaankin.

Retoriikan kesäkoulussa pureudutaan vaikuttamisen taitoihin monesta eri näkökulmasta. Miten sanat ja puheet vaikuttavat? Miten aivomme tulkitsee viestejä ja minkälaisia reaktioita ne synnyttävät? Mikä on vaikuttavan viestin resepti? Jos haluat vakuuttaa yleisösi ja muuttaa maailmaa, tarvitset vastauksia näihin kysymyksiin.

Seminaarin pääpuhujiksi saapuvat neurotieteilijä Tali Sharot, maailman tunnetuimpiin tutkiviin journalisteihin lukeutuva Luke Harding sekä hollantilainen karismakouluttaja Pacelle van Goethem.

Tutustu puhujiin ja ilmoittaudu mukaan!

Ilmoittautuminen on päättynyt

Seminaarin ohjelma

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30 Retoriikan kesäkoulun avaus

9.45 Pacelle van Goethem The logic of charisma: Cracking the magical code & tactics of world leaders

10.30 Lauri Domnick Miten ääni vaikuttaa viestiisi?

11.30 Lounas

12.45 Timo Honkela Kuinka jokainen voi osallistua tulevaisuuden rakentamiseen?

13.30 Luke Harding Collusion – secret meetings, dirty money and how Russia helped Donald Trump win

14.15 Kahvi

14.45 Katri Saarikivi Empatia, vuorovaikutus, ja ihmiskeskeinen työn tulevaisuus

15.30 Tali Sharot The Influential Mind