John Zimmer (workshop)

Puhujamestari

John Zimmer on yksi Euroopan kysytyimmistä puhekouluttajista. Alun perin Kanadasta kotoisin ja nykyään Sveitsissä asuva Zimmer teki pitkän uran WHO:n lakimiehenä kunnes siirtyi täysipäiväiseksi puhekouluttajaksi. Jo ennen tätä hänet tunnettiin mestaripuhujana: Zimmer on voittanut julkisen puhumisen Euroopan mestaruuden yhdeksän kertaa!

Zimmerin asiakkaisiin lukeutuvat Danone, Eni Suisse, Innosuisse, Kansainvälinen lentopalloliitto, Roche, WHO ja Zalando. Hän kouluttaa vaikuttavaa puhumista kolmessa eMBA-ohjelmassa Geneven ja Lausannen yliopistoissa sekä IESE Business School -opistossa. Uransa aikana Zimmer on puhunut tuhansille ihmisille yli 20 maassa viidellä mantereella.

Zimmer vieraili puhujana Retoriikan kesäkoulun seminaarissa 2014. Hänen puheenvuoronsa oli tuolloin tapahtuman suosituin. Nyt Retoriikan kesäkoulun osallistujilla on mahdollisuus tulla huippuluokan puhe- ja esiintymiskoulutukseen Vanajanlinnaan 5. ja 6.6., jossa Zimmer vetää kumpanakin päivänä saman workshopin The Architecture of a Speech or Presentation.