Retoriikan kesäkoulu 2021 myös livestreamina

Retoriikan kesäkoulun seminaari järjestetään 4.6.2021 Hämeenlinnan Verkatehtaalla. Koska viime kesän tapahtuma oli pakko siirtää vuodella eteenpäin koronan takia, on sitäkin innostavampaa kokoontua upeiden puhujien jalkojen juureen ja tavata vanhoja ja uusia osallistujia.

Korona-aikana etäneuvottelut ja myös seminaarien livestreamit ovat lisääntyneet huimasti. Vaikka monet ovatkin haikailleet livetapahtumiin osallistumista, on myös siinä hyvät puolensa, että pääsee kuuntelemaan puheenvuoroja oman tietokoneen välityksellä.

Retoriikan kesäkoulu seuraa tässä aikaansa, ja tarjoammekin nyt mahdollisuuden osallistua tapahtumaan myös etänä. Etäosallistujille seminaarin puheenvuorot välitetään livestreamina, tasokkaana monikameratuotantona.

Jos olet aikeissa hankkia lipun Retoriikan kesäkoulun seminaariin, voit ostaa osallistumisen seminaariin ja tulla kokemaan sen paikan päälle, tai voit ostaa livestreamin ja katsoa puheenvuorot sen välityksellä.

Valitsetpa kumman tahansa, pääset ostamaan liput klikkaamalla oheista painiketta:

osta liput täältä

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

p.s. Barack Obaman puheenkirjoittajan Stephen Krupinin workshop Vanajanlinnassa 3.6. on ollut jo kauan loppuunmyyty. Nyt Krupin on lupautunut tulemaan Suomeen suunniteltua aiemmin ja hän vetää saman workshopin Vanajanlinnassa myös keskiviikkona 2.6. Ilmoittautuminen siihen on avautunut, ja mukaan kannattaa tulla heti, koska lippuja on rajoitettu määrä.