Pete Poskiparta

Mentalisti

Pete Poskiparta on kansainvälisesti palkittu mentalisti, joka on esiintynyt kymmenessä maassa, kirjoittanut viisi kirjaa sekä luennoinut oman alansa osaajille ympäri maailmaa. Hänet palkittiin Vuoden yksinyrittäjä palkinnolla 2021, oman alansa arvostetuimmalla Dunninger Memorial Awardilla 2019 sekä Vuoden taikurina 2014.

Retoriikan kesäkoulussa Pete Poskiparta puhuu arjen mentalismista. Luvassa on kullanarvoisia vinkkejä ihmisten kohtaamiseen. Miten tulkita ilmeitä, eleitä ja liikkeitä? Mitä ne tarkoittavat ja mitä niistä voi ja mitä ei voi päätellä? Entä paljon puhutut mikroilmeet ja niiden tulkinta? Miten luot suostuttelevan suhteen neuvottelukumppanisi tai asiakkaasi kanssa?

Ihmisten kohtaaminen käsittää monia yksityiskohtia, joista osa on opittavissa olevia taitoja, joita hyödyntämällä voit saavuttaa monia etuja kaupantekotilanteessa, neuvotteluissa tai kohtaamisissa.