Kuinka luot puheella turvallisuutta

Retoriikan kesäkoulun seminaari Hämeenlinnan Verkatehtaalla 6.6.2025

Viime vuosina ihmisten turvallisuuden tunne on järkkynyt. Maailma on aiempaa epävakaampi. Olemme nähneet, että yllättäviäkin asioita saattaa tapahtua. Tämä pakottaa meidät valmistautumaan huomiseen. Hyvä uutinen on se, että turvallisuutta voidaan tehokkaasti luoda puheella ja viestinnällä. Taiten valitut viestit, kuulijoiden mieliin painuvat sattuvat sanat ovat monesti ratkaisevan tärkeitä. Tähän Retoriikan kesäkoulu antaa parhaat välineet.

Miten luot henkistä turvallisuutta työyhteisössäsi? Kuinka rauhoittaa tilanne vaikeillakin hetkillä? Miten kuromme umpeen meidän ja yleisömme välistä kuilua? Kuinka torjua viestit, jotka pyrkivät järkyttämään turvallisuuttamme?  Miten maailman mahtavin puolustusliitto synnyttää turvallisuutta puheella?

Retoriikan kesäkoulussa meitä ovat opastamassa alansa parhaat kotimaiset ja kansainväliset asiantuntijat. Tarjolla on kokemusta tietoturvan kärkiyrityksestä, Lontoon Chatham Housesta ja NATO:n päämajasta.

Tutustu puhujiin ja ilmoittaudu mukaan!

OSta liput heti

Seminaarin ohjelma

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30 Retoriikan kesäkoulun avaus