Millaista oli tutkia Trumpin Venäjä-yhteyksiä?

Luke Harding kertoo, miksi kirjoitti kirjansa Salaliitto (Collusion). Hän myös kertoo, mitkä löydöt häntä hämmästyttivät eniten, kun hän eteni kirjan kirjoittamisessa.

Luke Harding on The Guardian -lehden toimittaja ja yksi maailman tunnetuimmista tutkivista journalisteista. Lisäksi hän on tuottelias tietokirjailija, joka on kirjoittanut mm. Yhdysvaltain presidentinvaaleista ja kokemuksistaan Venäjän tiedustelupalvelujen painostuksesta.

Kaikki Retoriikan kesäkoulun tuottamat haastatteluvideot löytyvät Retoriikan kesäkoulun YouTube-kanavalta.

Tutustu kaikkiin puhujiin

Siiri Pietilä

Olen Retoriikan kesäkoulun kanslisti jo kuudetta vuotta. Vastuullani ovat sellaiset pikkujutut kuin että onko lounas tilattu, milloin puhujat saapuvat ja mihin himputtiin Antti ja Katleena taas ovat menneet. Olen koulutukseltani diplomi-insinööri, mitä kukaan ei koskaan arvaa vaatteideni värikkyyden perusteella.