Workshop myytiin loppuun – osta äkkiä seminaarilippusi!

Tässä on nyt yhtä aikaa iloiset ja hämmentyneet tunnelmat. Puheenkirjoitukseen keskittyvä työpajamme myi loppuun saman tien, joten torstain osalta täytyy myydä eioota.

Työpajan vetäjänä on Stephen Krupin, Valkoisen talon johtava puheenkirjoittaja Obaman kaudelta.

Onneksi Stephen on pääpuhujana myös perjantain seminaarissa 5.6. Osta siis lippusi nyt, ettei kesäkuussa harmita!

Seminaarissamme on muitakin kovia nimiä:

• retoriikkakouluttaja Mette Højen Tanskasta
  • vaikuttavuustutkija Angela Ahola Ruotsista
  • karismaan keskittynyt professori John Antonakis Lausannen yliopistosta
  • Peter Nymanin haastattelema karismakide Hannele Lauri
  • Suomen cheerleadingjoukkueen MM-kultaan kahdesti valmentanut Maria Wahlroos.

Aiheena on tänä vuonna johtajuus ja karisma – tervetuloa!

Katleena Kortesuo

Olen Retoriikan kesäkoulun apulaisrehtori, joka kykenee korvaamaan unohtamansa spiikit varsin sulavasti ja lähes huomaamattomasti. Ammatikseni koulutan kriisiviestintää, pidän puheenvuoroja ja rustaan tietokirjoja. Muuna aikana olen partiolainen, viikinkimiekkailija, pakohuoneaddikti ja keskiaikaharrastaja. Oma blogini on osoitteessa www.eioototta.fi.