Ruotsin tunnetuin retoriikkakouluttaja Elaine Eksvärd Retoriikan kesäkouluun

Tanskalainen vaikuttamiskouluttaja Mette Højen, jonka oli määrä puhua Retoriikan kesäkoulussa, ei pääse lentämään kesällä Suomeen iloisen perhetapahtuman tähden. Erinomaisen esiintyjän tilalle saamme toisen loisteliaan puhujan. Elaine Eksvärd on Ruotsin tunnetuin ja kysytyin retoriikkakouluttaja: konferenssien pääpuhuja, huippujohtajien valmentaja ja televisiosta tuttu kommentaattori.

Eksvärd ei ole tunnettu ainoastaan kotimaassaan Ruotsissa vaan hän on kirjoittamiensa kirjojen ja perustamansa Snacka Snyggt -koulutusyrityksen takia alansa näkyvimpiä toimijoita koko Skandinaviassa.

Retoriikan kesäkoulussa Eksvärd puhuu johtamispuheesta otsikolla Inspiring leadership – make your message attractive for others. Luvassa on puheenvuoro siitä, miten jokainen voi ottaa haltuunsa taitavaan johtajuuteen kuuluvan karisman – kyvyn inspiroida muita ja nostattaa innostusta. Oman viestin tekeminen houkuttelevaksi auttaa myös käsittelemään vaikeita keskusteluja ja haastavia tilanteita taitavasti.

Ennen kuin näet ja kuulet Elaine Eksvärdiä Retoriikan kesäkoulussa, voit seurata häntä Facebookissa ja Twitterissä.