Retoriikan kesäkoulua siirretään

Koronaviruksen aiheuttaman poikkeuksellisen tilanteen takia Retoriikan kesäkoulua ei pidetä 4.-5.6.2020 vaan tapahtumaa joudutaan valitettavasti siirtämään. Retoriikan kesäkoulun uudet päivämäärät ovat 3.-4.6.2021.

Siirrosta on ilmoitettu kaikille tapahtumaan ilmoittautuneille. Jokaisen ilmoittautuneen osallistumisoikeus säilyy.

Tapahtuman siirtämistä syksylle tarkasteltiin, mutta tällöin vähintään puolet puhujista olisi vaihtunut, eikä kaikilla ilmoittautuneillakaan olisi ollut mahdollisuutta osallistua muiden velvollisuuksien takia. Nyt tapahtuma voidaan järjestää samalla puhujakokoonpanolla.

Elämme erikoisia aikoja. Retoriikan kesäkoulu rohkaisee kaikkia puhaltamaan yhteen hiileen ja keskittymään itsestä ja lähimmäisistämme huolehtimiseen.