Lähtölaskenta kesäkouluun alkaa!

Seitsemän loistavaa puhujaa, huippuluokan kongressikeskus Vanaja-veden rannalla, auringon lämpö, ruohoa ja vihreitä lehtiä puissa. Aprillipäivän takatalvessa nämä tuntuvat kaukaisilta haaveilta, mutta jokseenkin pian kaikki näistä on totista totta.

Retoriikan, vaikuttamisen ja puhetaidon ympärille ei ole ennen järjestetty vastaavaa seminaaria. Niinpä nyt tehdään kerralla hyvää jälkeä. Retoriikan kesäkoulun anti ei rajoitu vain painavaan asiaan, vaan tarjolla on myös roppakaupalla innostumista, inspiraatiota ja hyvää mieltä.

Ennen suurta roihua innostuksen liekkiä pidetään yllä tässä blogissa. Retoriikan kesäkoulun puhujilta on odotettavissa postauksia ja muunkinlaista näkyvyyttä. Muitakin kiinnostavia henkilöitä blogin riveillä seikkailee kevään aikana. Yhteisenä aiheena on tietenkin retoriikka ja kaikki, mikä siihen liittyy.

Seuraa siis blogia, pysy langoilla, kerro kaverille, linkkaa saittia somessa ja ennen kaikkea ilmoittaudu ystävinesi Retoriikan kesäkouluun, Suomen suurimpaan retoriikkaseminaariin ja kesän merkittävimpää verkostoitumistapahtumaan!