Blogimarkkinointi-kirja on Kultasulan arvoinen!

Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton (MTL) kokoama arvovaltainen raati on valinnut ja tällä päivämäärällä julistanut, että liiton järjestämän Kultasulka -kilpailun on voittanut Katleena Kortesuon ja Jarkko Kurvisen kirjailema Blogimarkkinointi. Uutinen aiheesta sekä tuomariston perusteluja löytyy täältä. Onneksi olkoon kirjoittajille!

Onni on myös Retoriikan kesäkoulun osallistujien puolella, sillä he kaikki saavat kyseisen teoksen lahjaksi. Tunnustus on merkittävä osoitus siitä, että tämän kirjan sisältö jos mikä auttaa kehittämään yrityksen markkinointia ja viestintää siten, että seuraukset näkyvät yrityksen tuloksessa.

Jos ei sinulta kirjaa vielä löydy, on syytä marssia paikallisen kirjakauppiaan luokse tai hoitaa ostotapahtuma virtuaalisesti. Tai mikä vielä parempaa: ilmoittaudu Retoriikan kesäkouluun ja saat hyvän kirjan lisäksi huippuunsa ladatun paketin vaikuttamistaitoja alan tekijöiltä!