Miten Retoriikan kesäkoulu sujui?

Suomen ensimmäinen Retoriikan kesäkoulu on ohi. Osallistujat olivat innostuneita – ja osa jopa liekeissä. Jälkikeskusteluissa kaikki kehuivat tapahtumaa korkeatasoiseksi.

Tunnen itseni tosi etuoikeutetuksi, kun sain olla mukana ensimmäisessä kesäkoulussa. Tunnelma oli eilen mahtava.

Tapahtuma keräsi paikalla olleilta tweettaajilta mukavasti kehuja ja liveraportointia. Ne löydät Twitterissä hashtagilla #kesäkoulu – linkki toimii niillekin, jotka eivät itse käytä Twitteriä.

Timo Sorri oli pitänyt seminaarista:

#Kesäkoulu oli paras seminaari so far. Kiitos @amustakallio @katleena @jarkkokurvinen

— Timo Sorri (@SorsiusMaximus) kesäkuu 14, 2012

Petra Sievinen seurasi tapahtumaa Twitterissä ja kommentoi:

Jouduin perumaan osallistumiseni #markkinointijohtaja:an, mutta tviittien perusteella #kesäkoulu:ssa on hauskempaa?

— Petra Sievinen (@petrasi) kesäkuu 14, 2012

Lisäksi Pär Österlund analysoi puhujien eroja blogissaan. Pärin postauksesta huomaa, että minulta jäi yhteenveto tekemättä. Voihan kekkuli.

Katleena Kortesuo

Olen Retoriikan kesäkoulun apulaisrehtori, joka kykenee korvaamaan unohtamansa spiikit varsin sulavasti ja lähes huomaamattomasti. Ammatikseni koulutan kriisiviestintää, pidän puheenvuoroja ja rustaan tietokirjoja. Muuna aikana olen partiolainen, viikinkimiekkailija, pakohuoneaddikti ja keskiaikaharrastaja. Oma blogini on osoitteessa www.eioototta.fi.