Mikael Jungner Retoriikan kesäkouluun

SDP:n kansanedustaja Mikael Jungner osallistuu Retoriikan kesäkoulun debattiin Vallan hyvää puhetta. Aiemmin Kesäkoulun ohjelmassa mainittu EK:n johtaja Jyri Häkämies joutui peruuttamaan osallistumisensa pakottavan syyn takia.

Mikael Jungner on monissa politiikan ja viestinnän myllyissä koulittu vaikuttaja. Suuri yleisö muistaa erityisesti hänen toimikautensa Yleisradion johtajana. Aiemmin hän toimi useiden ministerien erityisavustajana sekä Microsoftin tietoyhteiskuntasuhteiden johtajana. Viime vuoteen asti Jungner hoiti SDP:n puoluesihteerin tointa.

Retoriikan kesäkoulun debatissa ottavat yhteen kaksi poikkeuksellisen sanavalmista poliitikkoa, kun Jungner saa keskustelukumppanikseen Mauri Pekkarisen. Debatin johtaa poliittisen vaikuttamisen harmaa eminenssi ja vanha kettu Jussi Lähde.