Tervetuloa remmiin, Mikko!

Retoriikan kesäkoulun tiimi vahvistuu Mikko Puttosella, joka on tapahtuma-alan taitaja ja Viitasaaren lahja Suomen viestintäkentälle. Mikko on nimetty Retoriikan kesäkoulun laitoshuoltajaksi ja vahtimestariksi.

Kaipasimme tiimiimme lisää käsipareja, joten päätimme kiristää mukaan Mikon, joka on tähän asti maksanut tapahtumistamme. Menetämme siis asiakkaan ja saamme mukaan mahtavan tyypin tekijöiden puolelle.

Mikon löydät tietenkin Twitteristä. Hänen vahvuuksinaan on tiukka tapahtuma-alan kokemus, selkeä järjestelmällisyys, verbaalinen lahjakkuus, aktiivisuus somessa sekä kyky nauraa säälittävälle huumorillemme, joka muistuttaa lähinnä aamu-unista anakondaa.

Pestiksi määrittelimme laitoshuoltaja-vahtimestarin. Mikko siis tulee kanslistimme Siirin kanssa hoitamaan käytännön asioita: heidän ansiotaan on, että kaikki sujuu kuin katrilli kansantanhuryhmältä.

Emme kuitenkaan täysin ryöstöviljele Mikkoa. Hän jatkaa yhä myös Rytmi-instituutin projektipäällikkönä. Tällainen moniosaaja istuu tiimiimme täydellisesti kuin lanttu lihasoppaan. Tervetuloa, Mikko!

(Näiden kaikkien alkusointujen keksimisessä oli hirveä työ. Toivottavasti osaat arvostaa niitä.)

Katleena Kortesuo

Olen Retoriikan kesäkoulun apulaisrehtori, joka kykenee korvaamaan unohtamansa spiikit varsin sulavasti ja lähes huomaamattomasti. Ammatikseni koulutan kriisiviestintää, pidän puheenvuoroja ja rustaan tietokirjoja. Muuna aikana olen partiolainen, viikinkimiekkailija, pakohuoneaddikti ja keskiaikaharrastaja. Oma blogini on osoitteessa www.eioototta.fi.