Verkatehdas Retoriikan kesäkoulun yhteistyökumppaniksi

Retoriikan kesäkoulun seminaari on pidetty alusta pitäen, vuodesta 2012 alkaen, Hämeenlinnan Verkatehtaalla. Verkatehtaassa yhdistyy monia upeita piirteitä:

• Mahtava kongressikeskus! Verkatehdas keikkuu toistuvasti suomalaisten kokoustalojen kärkitiloilla, kun asiaa on kysytty käyttäjiltä.
  • Sen lisäksi, että Verkatehtaan tilat ovat erittäin toimivat, henkilökunta on huippuosaavaa. Tapahtumien suunnittelu ja toteutus on kitkatonta ja työn jälki vakuuttavaa.
  • Verkatehdas sijaitsee hienolla paikalla: Vanajaveden rannalla, nurmikkoisen puistomaiseman syleilyssä. Ympäristö sopii täydellisesti kesäisen tapahtuman viettämiseen.

Retoriikan kesäkoululla 2019 on yhteistyökumppaneita, joista olemme iloisia ja ylpeitä. Pääyhteistyökumppanina on jo toista vuotta peräkkäin maailman vastuullisimpiin yrityksiin lukeutuva Neste.

Kesäkoulun yhteistyökumppaneina ovat myös Suomen paras digitoimisto AucorSuomen kasvukäytäväHämeenlinnan kaupunki ja nyt myös tapahtumatalo Verkatehdas.

Tutustu Verkatehtaaseen tarkemmin ja katso alla oleva video: