Toistaiseksi viimeinen Retoriikan kesäkoulu nyt kesällä

Pandemia ja sota Euroopassa ovat tuoneet aikaamme uusia ja aiemmin kokemattomia epävarmuuksia. Retoriikan kesäkouluun on aina kuulunut, että osallistujat voivat ostaa tapahtumaan liput hyvissä ajoin ja tapahtuma järjestetään vuoren varmasti. Tällaisen lupauksen haluamme aina tarjota osallistujille.

Tänä uuden epävarmuuden aikana me Kesäkoulun järjestäjät olemme päättäneet vetää happea ja tarkastella tilannetta, ja niinpä tapahtumaa ei järjestetä vuonna 2023. Toistaiseksi viimeinen Retoriikan kesäkoulu pidetään tänä kesänä 1.-3.6.2022.

Kuinka tulevaisuus tehdään

Tämän vuoden Retoriikan kesäkoulu pursuaa huippupuhujia, jotka antavat meille tulevaisuuden rakennuspalikoita.

Pääpuhuja Mark Thompson on toiminut niin BBC:n kuin The New York Times Companyn johtajana ja myös retoriikan professorina Oxfordin yliopistossa. Hän puhuu kokemuksensa pohjalta aiheesta Disinformation.

Hienosti tätä täydentää Venäjän trollitehtaan paljastaneen journalisti Jessikka Aron aihe informaatiosota. Samaan aihekokonaisuuteen kuluu myös maailmankuulun moraalipsykologian tutkijan Christian B. Millerin puheenvuoro otsikolla Honesty.

Tiedetoimittaja Dave Robson kertoo meille, miksi älykkäätkin ihmiset tekevät typeriä virheitä. Käytännönläheisesti aivojamme nyrjäyttää mentalisti Pete Poskiparta.

Vaikuttavan julkisen puheen tulevaisuus paljastuu menestyskirjailija-koomikko-kouluttaja Viv Groskopin aloituspuheenvuorossa.

Osallistu paikan päällä tai tilaa livestream

Nauti toistaiseksi viimeisestä Retoriikan kesäkoulusta paikan päällä: klikkaa tätä linkkiä ja osta liput. Osallistumisen hinta on 690 € + alv. Jos mielit paikalle isommalla porukalla, kysy ihmeessä hyvää tarjousta: info@retoriikankesakoulu.fi

Myös livestream on erinomainen vaihtoehto. Laadukas monikameratuotanto tarjoaa huippuluokan osallistumiskokemuksen. Livestreamin hinta on 250 € + alv, ja pääset ostamaan sen klikkaamalla tästä.

How to Own the Room – workshop 1.6.

Tämän vuoden workshop How to Own the Room, on myynyt loppuun 2.6. osalta, mutta sama koulutus järjestetään 1.6. ja siellä on vielä tilaa.

Workshopin vetäjä Viv Groskop on menestyskirjailija (kolme kirjaa suomennettu!), koomikko ja kansainvälisesti tunnettu esiintymiskouluttaja. Luvassa on hauska, toiminnallinen ja erittäin tehokas esiintymistaidon koulutus Vanajanlinnan upeissa tiloissa. Tämän koulutuksen jälkeen osaat ottaa kaikissa tulevissa esiintymisissäsi tilan haltuun ja tehdä vaikutuksen. Klikkaa tästä ja lue lisää workshopista.