Miten puheenkirjoittaja kehittyy paremmaksi?

Cody Keenan kertoo kehitysvinkkinsä puheenkirjoittajiksi haluaville. Yksi niistä kuuluu: “Lue erilaisista vähemmistöistä ja yritä ymmärtää heidän maailmankuvaansa.” Hän kertoo myös, millaisilla keinoilla puheesta saa vaikuttavan ja mieleenjäävän.

Cody Keenan on toiminut presidentti Barack Obaman puheenkirjoittajana jo liki kymmenen vuotta. Yhteistyön tuloksena syntyi lukuisia historiaan jääviä, syvästi koskettaneita puheita.

Kaikki Retoriikan kesäkoulun tuottamat haastatteluvideot löytyvät Retoriikan kesäkoulun YouTube-kanavalta.

1 kommentti

1. Saitpa kokoelman /nuoren miehen ajatusmaailmaan sukeltamisen kuulostamaan kiinnostavalta. Meinasin jo jättää kirjan lukematta, kun Juhani Karila (esseisti itsekin, edustaa absurdismia (!?) kertoo guugle) teilasi sen 7.2 Hesarissa. Mutta nyt, toisin silmin!