Miten voimme paremmin vaikuttaa muihin?

Vaikutamme ympärillämme oleviin ihmisiin jatkuvasti, teimmepä mitä tahansa. Mutta kun pyrimme vaikuttamaan tietoisesti, emme välttämättä onnistu siinä, koska käytämme vääriä keinoja. Yksi hyvä keino on lähteä liikkeelle siitä, mistä ollaan samaa mieltä ja rakentaa mielipiteen muutosta sitä kautta.

Tali Sharot on kansainvälisesti tunnettu ja palkittu neurotieteilijä. Hän on kognitiivisten neurotieteiden apulaisprofessori University College London -yliopistossa, Affective Brain Lab -tutkimusryhmän johtaja ja vieraileva professori MIT:ssa. Sharot’n tutkimuksista avautuu mielenkiintoisia näköaloja siihen, miten tunteet vaikuttavat ihmisten uskomuksiin, valintoihin ja sosiaalisiin suhteisiin.

Kaikki Retoriikan kesäkoulun tuottamat haastatteluvideot löytyvät Retoriikan kesäkoulun YouTube-kanavalta.

Tutustu kaikkiin puhujiin