Kriisikiikarit käteen: skenaariotyöskentelyn työpaja

Katleena Kortesuon workshop 6.6.2024

Kun kriisi iskee, taitava viestintä on välttämätöntä. Mutta vieläkin parempi vaihtoehto on ehkäistä kriisit ennakolta. Tämä päivän mittainen workshop tarjoaa osallistujille intensiivisen koulutuksen kriiseihin valmistautumisesta ja torjumisesta, ennen kuin ne ehtivät edes puhjeta. Jokaiselle organisaatiolle arvokasta tietoa ja taitoa jakaa Katleena Kortesuo, joka on Suomen tunnetuimpia kriisiviestinnän kouluttajia.

Vanajanlinnassa pidettävä workshop alkaa ilmoittautumisella ja aamukahvilla, jota on tarjolla klo 8.30 alkaen. Työskentely alkaa klo 9.00 ja jatkuu klo 16.00 asti.

Katleena Kortesuon työpajassa opit käymään läpi oman organisaatiosi potentiaaliset kriisit ja kriisin siemenet: miten paikannat uhkat, miten ehkäiset kriisit ja miten käsittelet riskit? Työpajassa saat konkreettiset työkalut omaan arkeesi ja saat tukevat lähtökohdat organisaatiosi riskien hallintaan.

Koko päivän kestävä skenaariotyöskentelyn työpaja tarjoaa sinulle kaikkea tätä:

• Skenaariotyöskentely – onko se jotain syötävää?
  • Haravoi kaikki kriisikätköt
  • Pisteytä skenaariot ja rakenna oma top10-listasi
  • Ja sitten paikalle pyllähti musta joutsen
  • Yksilön ja organisaation resilienssi

Katleenan työpajat ovat aina loppuunmyytyjä. Hänen lähestymistapansa on konkreettinen, napakka ja viihdyttävä. Katleena osaa tuoda teoreettiset mallit käytäntöön niin, että niistä on aitoa hyötyä osallistujille.

Katleena on suosittu puhuja, kriisiviestinnän kouluttaja ja tietokirjailija. Hän on tehnyt yli 40 tietokirjaa ja saanut useita palkintoja sekä kirjoistaan että koulutuksistaan.

Ilmoittaudu workshopiin