Kuinka muutamme huomisen

Retoriikan kesäkoulun seminaari Hämeenlinnan Verkatehtaalla 7.6.2024

Monet suhtautuvat tulevaisuuteen epävarmalla mielellä. Huominen voi tuoda eteemme yllättäviä haasteita. Toisaalta ihmiset ja yhteiskunnat ovat kyenneet vastaamaan pahimpiinkiin tilanteisiin hämmästyttävän taitavasti. Tämä on tarkoittanut käytännössä aina vaikuttavaa viestintää. Retoriikan kesäkoulussa saat parhaat neuvot siihen, ettet jää yllätysten armoille vaan voit muuttaa huomisen.

Minkälaisia viestejä lähetät, kun pahin tapahtuu ja maasi joutuu sotilaallisen hyökkäyksen kohteeksi? Kuinka puheet ja esiintymiset voivat olla väkevä osa muutosta? Miten maailman huippujohtajat muuttavat huomista? Entä miten sinä käytät tilanteesi tehokkaasti, kun sinulle avautuu mahdollisuus vaikuttaa julkisuudessa?

Näihin ja moniin kysymyksiin vastaa Retoriikan kesäkoulun huippuluokan puhujakaarti. Saamme ammentaa oppia Saksan liittokanslerinvirastosta, Ukrainan ulkoministeriöstä, NATOn päämajasta ja Suomen suosituimmasta ajankohtaisohjelmasta.

Tutustu puhujiin ja ilmoittaudu mukaan!

OSta liput heti

Seminaarin ohjelma

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.30 Retoriikan kesäkoulun avaus

9.45 Camilla Tuominen Rohkeus tuntea – kohti vaikuttavampaa viestintää

10.30 Oleh Nikolenko When Russia Attacked: Communication Lessons from Ukraine

11.20 Lounas

12.35 Annika Damström Haasta ja kuuntele – miten valtaapitävistä saa kaiken irti live-haastatteluissa?

13.25 Jörg Hackeschmidt Angela Merkel Revisited

14.15 Kahvi

14.45 Aki Kangasharju vs. Lauri Holappa, johtaa Karo Hämäläinen – Suuri talousdebatti

15.35 Delyth Hemingway NATO: communicating in a more complex and contested world