Retoriikan kesäkoulun esittelyvideo on julkaistu

Retoriikan kesäkoulu on vuosittain kesäkuun alussa järjestettävä vaikuttamisviestinnän ammattilaistapahtuma. Videolla Retoriikan kesäkoulun rehtorit Antti Mustakallio ja Katleena Kortesuo kertovat, mistä tapahtumassa on kyse ja miksi Kesäkouluun kannattaa osallistua. Videon tuotannosta vastasi Video-Ville.

Ilmoittaudu Retoriikan kesäkouluun

Siiri Pietilä

Olen Retoriikan kesäkoulun kanslisti jo kuudetta vuotta. Vastuullani ovat sellaiset pikkujutut kuin että onko lounas tilattu, milloin puhujat saapuvat ja mihin himputtiin Antti ja Katleena taas ovat menneet. Olen koulutukseltani diplomi-insinööri, mitä kukaan ei koskaan arvaa vaatteideni värikkyyden perusteella.